четверг, 13 июня 2013 г.

Модуль 4

Формуюче оцінювання в проектному навчанні 

У цьому модулі ми  розпочали  процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких
формулюємо  Основні запитання, що формують зміст проекту.
У нас була  можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали  перший варіант плану оцінювання учнів для нашої теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби наших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.


Завдання Модуля 4

У цьому модулі МИ:
Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
Обговорили у парах створені Основні запитання;
Обговорили разом різні стратегії та засоби оцінювання
Створили перший варіант плану оцінювання;
Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
Удосконалили  цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
Створемо презентацію основних ідей навчальної теми;
Переглянемо План вивчення теми та внесемо до нього зміни;
Зробимо рефлексію модуля

Комментариев нет:

Отправить комментарий